میتونید راهنما رو در ادامه مطلب دنبال کنید.



ادامه مطلب


برچسب ها : harvest moon , more friends of mineral town , راهنمای مزرعه دار ps 1 , راهنمای مزرعه دار ,
بازدید : 5374
[ دوشنبه 29 آذر 1395 ] [ 16:54 ] [ نویسنده : mahdi-rs ] | نظرات (2)

و بالاخره راهنمایه کامل بازی harvast moon animal parade

داستان بازی این است که شما باید درختی که در این دهکده در حال خشک شدن است را نجات دهید ابتدای بازی شما با یک گاری به دهکده می ایید و کوتوله نارنجی امده و از شما سوالاتی مانند غذای مورد علاقه و نام شما و... این بازی ۸مرحله است که باید پشت سر بگذارید 

راهنمایه کامل در ادامه مطلب(کپی بدون ذکر منبع حرام است)



ادامه مطلب


برچسب ها : harvast moon animal parade , راهنمای کامل harvast moon animal parade , راهنمای فارسی harvast moon animal parade , animal parade , راهنمای هاروست مون , راهنمای هاروست پارادا , راهنمای رژه حیوانات , harvast moon , هاروست مون ,
بازدید : 2801
[ شنبه 05 تیر 1395 ] [ 14:36 ] [ نویسنده : mahdi-rs ] | نظرات (1)

سلام دوستان تو این قسمت میخوام در مورد نسخه ی دخترونه ی بک تو نیچر بهتون یاد بدم.

به هر حال از خیلی لحاظ فرق زیادی بین این دو ورژن وجود نداره.به جز یکسری تفاوت کلی و جزئی که در این راهنما اونها رو بهتون یاد میدم.

این بازی در دسامبر سال 2000در ژاپن برای کنسول پلی استیشن عرضه شد ولی متاسفانه در آمریکا و اروپا عرضه نشد واسه ی همین اصل این نسخه ژاپنیه.اما در سال 2005 شرکت ژاپنی به علت پرطرفدار بودن بک تو نیچر اقدام به ساخت بازی boy and girl کنسول psp کرد و در اون نسخه ی پسر و دختر بک تو نیچرو ادغام کرد و در سال 2007 این نسخه در آمریکا عرضه شد واین امکان رو بوجود آورد که بازیکن ها هم نسخه ی دختر رو با زبون انگلیسی بازی کنن.

در ادامه ی مطلب تمام تفاوت ها و قابلیت های نسخه ی دختر رو بخونید.



ادامه مطلب


برچسب ها : راهنمای بازی نسخه ی دخترونه back to nature , هاروست مون , harvestmoon , harvestmoon girl , دختر هاروست مون , backtonature ,
بازدید : 5526
[ پنجشنبه 03 تیر 1395 ] [ 23:37 ] [ نویسنده : mahdi-rs ] | نظرات (3)

نکته ای در مورد بازیهای story of seasons

لابد خیلیاتون میپرسید که آیا story of seasons جزو بازیهای هاروستمون هست یا نه.

بهتره برگردیم به عقب به سال 1996 که کمپانی Victor Interactive Software (VIS))میاد و بازیهای کشاورزیشو با عنوان ژاپنی bokujou monogatari (به انگلیسی ranch story) ساخت این کمپانی بعدها در سال 1997 کارشو با شرکت آمریکایی natsume شروع کرد و شرکت natsume نسخه ی انگلیسی این بازیها رو با عنوان harvest moon عرضه میکرد.از اون موقع بازیهای bokumono در ژاپن و بازیهای harvest moon در آمریکای شمالی عرضه میشد.در این مدت شرکت vis کارشو با یک کمپانی دیگه به نام marvelous interactive ترکیب کرد و اکثر بازیها هم از طریق این شرکت عرضه میشدن.عاقبت marvelous یک کمپانی به نام xseed games رو به دست آورد.

وقتی که آخرین بازی bokumono عرضه شد marvelous زحمت ساخت نسخه ی انگلیسی این بازی رو به عهده گرفت به جای اونکه باهمراه طولانی مدت خودش natsume کارکنه.

ازاونجایی که عنوان harvest moon توسط شرکت natsume بوجود اومده و بازیهایی با این عنوان فقط توسط این شرکت عرضه میشد marvelous نمیتوست بازی هاشو مثل گذشته با عنوان harvest moon عرضه کنه و برای همین این کمپانی عنوان story of seasons رو برای بازیهای خودش برگزید و با این نام عرضه کرد که این به natsume اجازه میداد تا به عرضه ی بازی های هاروست مون ادامه بده مانند بازی harvest moon the lost valley که در ژاپن عرضه نشده.

حالا ما دو گروه بازیهای جذاب داریم:بازیهای bokujou monogatari قدیم که حالا به اونها میگن story of seasons و بازیهای کشاورزی جدید که به حالا به اونها میگن harvest moon 

منبع:سایت ushi no tane

ترجمه:مهدی خمسه



لینک ثابت

بازدید : 1547
[ دوشنبه 30 فروردین 1395 ] [ 18:43 ] [ نویسنده : mahdi-rs ] | نظرات (1)

شاید برای خیلی از شماها پیش اومده که ممکنه چه تفاوتی بین بازیهای 

 a wonderful life,another wonderful life,a wonderful life special edition

وجود داشته باشه.

در این پست تمامی تفاوت ها و قابلیتهایی که در این بازیهای جذاب وجود دارن رو بهتون میگم.

برای خواندن مطالب به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب


برچسب ها : تفاوتهای سه بازی harvest moon a wonderful life , harvest moon another wonderful life , harvest moon a wonderful life special editionتفاوتهای سه بازی harvest moon a wonderful life , harvest moon another wonderful life , harvest moon a wonderful life special edition ,
بازدید : 5337
[ پنجشنبه 12 فروردین 1395 ] [ 19:33 ] [ نویسنده : mahdi-rs ] | نظرات (1)

harvest moon more friends of mineral town نسخه ی دخترونه ی fomt هستش که در دسامبر 2003 در ژاپن و در جولای 2005 در ایالات متحده آمریکا عرضه شده منتهی به خاطر یکسری دلایل این بازی در اروپا عرضه نشد اما در29 اکتبر 2015 شرکت آمریکایی این نسخه رو برای کنسول nintendo wii u virtual عرضه کرد.

اصلی ترین تفاوتی که این نسخه با نسخه ی پسر داره اینه که شما در این بازی در قالب یک دختر بازی میکنید و اینکه داستان این بازی هم متفاوته.

ادامه در ادامه مطلب ....



ادامه مطلب


برچسب ها : harvest moon more friends of mineral town , نسخه ی دخترونه , harvest moon more friends of mineral town نسخه ی دخترونه , harvest moon , هاروست مون , دانلود هاروست مون , دانلود مزرعه دار ,
بازدید : 1687
[ پنجشنبه 05 فروردین 1395 ] [ 20:16 ] [ نویسنده : mahdi-rs ] | نظرات (1)

harvest moon friends of mineral town یکی دیگه از بازیهای جذاب هاروست مون هست که در 18 آوریل 2003 در ژاپن و 17 نوامبر 2003 در ایالات متحده ی آمریکا و در26 مارس 2004 در اروپا عرضه شد این بازی باسازی شده از بازی back to nature هست که برای کنسول gameboyadvance گذاشته شد.

همانند بازی back to nature شما در نقش یک پسر کشاورز هستید و باید مزرعتون رو سروسامون بدید اما یکسری تغییرات هم در این بازی وجود داره مانند داستان بازی.

این بازی داستان پسریه که وقتی بچه بود با خونواده ی خودش به یک مسافرت کوچیک میرن و در این ماجرا پسر کوچولو گم میشه و پیرمردی کشاورز اونو پیدا میکنه و به پیش پدر و مادرش برمیگردونه پیرمرد که از اون پچه خوشش اومده بود به خانواده ی بچه پیشنهاد میده که تا مدتی که اینجا هستن پسرشون به مزرعه بیاد و اونجاها بازی کنه.

بعد مدتی این پسر و پیرمرد با هم دوست میشن و تصمیم میگیرن هر هفته به هم نامه بدن تا چند سال بعد که پسرک دیگه هیچ نامه ای از پیرمرد دریافت نمیکنه و پسرک تصمیم میگیره تا به اونجا بره و موضوع رو بفهمه در اونجا شهردار پسرک رو میبینه و بهش میگه که پیرمرد شش ماه پیش مرده و وصیت کرده که مزرعشو به کس دیگه ای میده و در اون اسم پسرکو آورده بود.پسر که متعجب شده بود تصمیم میگیره در اونجا بمونه و از مزرعه مراقبت کنه.

در اینجا برعکس back to nature  شهردار به شما سه سال فرصت نمیده و شما میتونید تا هروقت خواستید به بازیتون ادامه بدید بدون ترس اینکه نکنه که بندازنتون بیرون.

در این بازی شما میتونید مثل همیشه با یکی از پنج دختر اون شهر یعنی ماری-کارن-آن-پوپوری و الی ازدواج  البته در کنار این پنج دختر امکان ازدواج با الهه هم برای شما گذاشته شده یعنی در کل شش دختر.

در این بازی امکان ساختن گلخونه برداشته شده-شما میتونید بعد بزرگ کردن خونتون به نجار بگید که طرح پنجره های خونه,طرح خونه ی سگ و صندوق پستی تونو در سه طرح عوض کنه-غارها 255 طبقه هستن شما میتونید در اونها آیتم های جدید پیدا کنید-یکسری آیتم های جدید هم اضافه شده و بیشتر ماجراها هم عوض شدن-حنا سگ بارلی در گاوداری بچه دار نمیشه-دو مرحله ی جدید به ابزارها اضافه شده و چوب ماهیگیری هم مانند وسایل دیگه ارتقا پیدا میکنه-یکسری جشن ها عوض شده و چندتای اونها برداشته شدن و همچنین چند جشن دیگه اضافه شدن-شما در این بازی میتونید علاوه بر کمک گرفتن از کوتوله ها,با اونها بازی کنید و امتیاز بگیرید-شما میتونید بعد از بزرگ شدن سگتون یک دیسک مخصوص رو از won گرفته و سگتون رو به ساحل برده و باهاش بازی frisbee رو انجام بدید و خیلی امکانات دیگه که بعدا در پست های بعدی واستون میزارم.



ادامه مطلب


برچسب ها : harvest moon more friends of mineral town X نسخه ی دخترونه X harvest moon more friends of mineral town نسخه ی دخترونه X harvest moon X هاروست مون X دانلود هار ,
بازدید : 1584
[ پنجشنبه 05 فروردین 1395 ] [ 18:56 ] [ نویسنده : mahdi-rs ] | نظرات (0)