اول از همه بزارید قصه ی اصلی این بازی رو بهتون بگم.

قصه ی این بازی داستان دختر جوونی رو نشون میده که در حال مسافرت با کشتیه و در این مسافرت با یک مرد آشنا میشه و با هم صمیمی میشن تا وقتی که طوفان بزرگی به پا میشه و کشتی غرق میشه و سرنوشت این دختر جوون رو به سمت ساحل شهر مینرال میکشونه.تنها چیزی که این دختر یادش میاد اینه که غرق شده بوده و بیهوش افتاده تو ساحل و سوالی که اینجا پیش میاد اینه که اون شخصی که اون رو در ساحل نجات  داده کیه؟

شاید شما میگید زاک چون اول بازی اون دختر رو پیدا میکنه ولی در اصل قبل اون یک نفر دیگه اون رو نجات داده که اون شخص هم یک نفر از همون پنج پسر اصلی یعنی rick-gray-doctor-cliff-kai بودن.

بعد اینکه دختر در خونه ی در مزررعه بهوش میاد به شهردار و زاک توضیح میده که چه اتفاقی افتاده و اینکه اون جایی واسه زندگی نداره.پس واسه همین شهردار به دختر میگه که میتونه در شهر بمونه و زندگی کنه و حالا این دختر سرنوشت خودش رو در این میبینه که در مینرال پیدا کنه و اون شخصی که اون رو نجات داده.

 

درسته داستان اول بازی خیلی فرق داره ولی بازی همون حالت اصلی در ورژن پسر رو داره با اینکه کمی هم تفاوت و قابلیت های جدید در این بازی وجود داره.مثلا در این بازی بیشتر جشن ها مانند جشن الهه-شب ستاره ها و خیلی از جشن ها عوض شده که درمورد اونها در ادامه واستون میگم.برعکس نسخه ی پسر شما باید در این بازی قلب پسرهای رو بالا ببرید.بیشتر دیالوگ ها و ماجراها عوض شده و چند ماجرای کوچیک هم اضافه شده و همچنین طراحی خونه هم عوض شده و کمی حالت دخترونه پیدا کرده.به شما در این بازی یک آینه داده شده که میتونید باهاش حرف بزنید و همچنین یک کمد هم داده شده.البته درمورد اینکه میشه بهش لباس اضافه کرد چیز زیادی نمیدونم ولی شما لباس مخصوص جشن الهه رو میتونید با اون بپوشید یا حتی جواهراتی که آهنگر میسازه رو باید تو این صندوق بزارید نه کابینت.همچنین رنگ آبپاش هم صورتی شده به اضافه ی بیشتر لوازم خونه.همچنین برعکس نسخه ی پسرونه شما در این بازی میتونید غذاهای جدیدتری هم درست کنید مثل پودینگ و خیلی چیزای دیگه.

 

ازدواج کردن و پسرها

در این بازی برعکس نسخه ی پسرونه امکان زندگی بعد ازدواج وجود نداره و بعد ازدواج بازی تموم میشه.اما به هرحال این خوبه که بتونید ازدواج کنید و اینکه شخصی که باهاش ازدواج میکنید بهتون میگه که شما رو نجات داده.

در این شما باید چند ماجرارو ببینید تا جایی که پسر مورد نظر میاد و از شما خواستگاری میکنه اگه قبول کنید ازدواج میکنید و اگه قبول نکنید شخص مورد نظر ناامید میشه ولی در هر دو حالت بازی تموم میشه پس بهتره ازدواج کنید.

 

cliff

این پسر در مهمونخونه زندگی میکنه و درصورتی که بهش نگید که در روز برداشت انگور قرمز کار کنه بعد سال اول از اونجا میره و شما نمیتونید باهاش ازدواج کنید پس حتما بهش کمک کنید تا کارش رو انجام بده.ann رقیب شما واسه ی اونه.

روز تولد کلیف ششم تابستونه و سیب رو خیلی دوست داره.البته شما همچنین میتونید بهش تخم مرغ آبپز شده در چشمه ی آب گرم-تخم مرغ ساده و شیر هم بدین.ازدواج با کلیف آسونه.

kai

کای تابستونا به شهر میاد و در دکه ی کوچیکش غذا میفروشه.کای پسر خوبیه ولی اکثر مردای بازی ازش متنفرن به خصوص ریک برادر پوپوری.باهمه ی اینها کای پسر خوبیه و خیلی هم دوست داشتنیه ولی ازدواج با اون سختتره چون فقط تابستونا دیده میشه.popuri رقیب شما واسه ی اونه.روز تولد کای 22تابستونه و عاشق آناناسه ولی شما میتونید با تخم مرغ-ذرت-نان و گوجه هم قلبش رو بالا ببرید.

rick

ایشون هم در مزرعه ی مرغداری با خواهرش پوپوری و مادرش لیلیا زندگی میکنه و مسئولیتش رو انجام میده ریک پسر شیرینیه و اگه باهاش دوست بشید این رو میفهمید به خصوص اینکه اون علاقه ی زیادی به کمک کردن داره و مراقب خونوادش هست به خصوص حالا که پدرش برای پیدا کردن دارویی واسه مادرش در شهر نیست.karen هم رقیبی واسه ی اونه. تولد ریک 27پاییزه و بیشترین چیزی که دوست داره غذاهایین که با تخم مرغ پخته میشن حالا فرقی نداره چه غذایی باشه.حتی میتونید با دادن تخم مرغ عادی یا آبپز شده در چشمه ی آب گرم و شراب هم قلبش رو بالا ببرید.

gray

این پسر در مهمونخونه زندگی میکنه و بیشتر وقتش رو در آهنگری و کتابخونه میگذرونه.اون در اول بازی آدم سرد و بی بخاری به نظر میاد و خیلی هم ساکت.پس شما باید اون رو بهتر بشناسید.اون زیاد اهل معاشرت نیست ولی در صورتی که عاشق شما یا حتی ماری بشه نظرش عوض میشه و آدم بهتری میشه.mary رقیب شماست.تولد گری 6زمستونه و از انواع سنگهای معدنی-دارو-تخم مرغ و نان خوشش میاد.

doctor

اون در کلینیک کار و زندگی میکنه و خیلی تو کارش جدیه.ممکنه اولش زیاد اجتماعی به نظر نیاد ولی وقتی باهاش دوست بشید میبینید که آدم جالبیه و خیلی باطنش با ظاهرش فرق داره.elli رقیب شما واسه دکتره و مشکل اینجاست که اون و دکتر دوستای نزدیکی هستن وشما ممکنه شانس زیادی نداشته باشید که بتونید با دکتر در سال سوم ازدواج کنید.پس مراقب باشید.تولد دکتر 17 پاییزه و بهترین هدیه واسه ی اون قارچ سمی هستش که نزدیک خونه ی نجار رشد میکنه ولی شما میتونید با دادن انواع گیاهان مثل علف ها و شراب قلبش رو بالا ببرید.

 

دموی قلبها واسه ازدواج

برای ازدواج شما باید اول چند دمو و ماجرا رو ببینید تا آخر که پسر مورد نظر از شما خوستگاری کنه و هفته ی بعد ازدواج کنید یا حتی کای که بعد تقاضا در اولین روز پاییز ازدواج میکنید.

در اینجا تمام ماجراها رو به شما معرفی میکنم.بیشتر ماجراها ممکنه دیر یا زود اتفاق بیفته.

cliff

ماجرای اول:در پاییز سال اول روز 14duke صاحب شرابی پیش شما میاد و از شما میخواد که بهش در برداشت انگورکمک کنید و اینکه کسی رو پیدا کنید که کمک کنه(این ماجرا در نسخه ی پسر هم وجود داره.)

حتما به کلیف درمورد کار بگید وگرنه اون میره و دیگه نمیشه باهاش ازدواج کرد.

 

ماجرای دوم:فصل زمستون به میدون برید اونوقت کلیف  رو میبینید که بیهوش افتاده بهش کمک کنید و همون موقع شما عکسی که مال اون بود رو پیدا میکنید به کلینیک برید و عکس رو همون روز بهش بدین تا ماجرای خودش رو بهتون بگه و قلبش هم بره بالا

.

ماجرای سوم:صحبتی در مورد شرابی:برای دیدن این دمو باید قلب کلیف زرد باشه و در شرابی مشغول باشه.برید داخل خونه و اون موقع کلیف رو دراونجا میبینید اون میگه که میخواد با duke و manna درمورد فروش حرف بزنه که متوجه میشه که اونها در حال صحبت در مورد اون هستن.اونها درمورد این حرف میزدن که چرا به کلیف بیشتر از دختر خودشون اهمیت میدن و همین باعث عصبانیت کلیف میشه و اون هم از اونجا میره.

 

ماجرای چهارم:شب ستاره ای:فکر میکنم این ماجرا در قلب نارنجی یعنی یه قلب مونده به قلب آخر اتفاق میفته.به هرحال شب خیلی دیر به کوه برید و کلیف رو در اونجا میبینید اون درمورد ستاره ها به شما میگه و شما میتونید بهش بگید که اونها زیبان(گزینه ی یک)یا حتی بگید که زشتن(گزینه ی دوم)البته باید گزینه ی اول رو انتخاب کنید.

 

ماجرای پنجم:کلیف کی رو دوست داره؟:این یکی ماجرا خیلی جذابتره...کلیف باید قلبش قرمز باشه.برید به انبار شرابی و کلیف رو میبینید که میخواد اطراف رو بهتون نشون بده و بهتون میگه که شرابی که خودش درست کرده رو امتحان کنید.همون موقع manna به اونجا میاد و در مورد دخترش میگه که کاش میشد با یکی ازدواج کنه و همون موقع کلیف هم سرخ میشه و روشو به طرف شما میکنه و میگه که شخص خودش روانتخاب کرده.(چه نفس)

 

ماجرای ششم:قرار ملاقات کوهستانی:بعد دیدن ماجرای قبلی بلافاصله ساعات شب به کوه برید و اونجا کلیف رو میبینید باهاش حرف بزنید و اون میگه که بابت ازدست دادن خونوادش ناراحته و خیلی تنهاست و بهتون میگه که عاشقتونه و ازتون میپرسه که شما هم همین حس رو بهش دارین.بهش بگید آره(گزینه ی اول)و اون خوشحال میشه.

 

خواستگاری:یک هفته بعد این ماجرای آخری کلیف به خونه ی شما میاد و از شما با پر آبی خواستگاری میکنه.قبول کنید(گزینه ی اول)و بعد اون شما ازدواج میکنید.

 

Doctor

ماجرای اول:بیرون دریاچه:قلب دکتر باید سبز باشه.ظهر چهارشنبه برید به سمت دریاچه(جایی که معدن زمستونی وجود داره)دکتر روبروی دریاچه ایستاده و درمورد ماهی ها و آب صحبت میکنه و اینکه بتونه با دستای خالی یه ماهی بگیره.میتونید بهش بگین نباید اینکارو بکنه چون سرما میخوره(گزینه ی اول)یا اینکه بهش بگید که کمکش میکنید(گزینه ی دوم)البته گزینه ی دوم درسته.

 

ماجرای دوم:گذشته ی دکتر:قلبش باید زرد باشه.روز چهارشنبه به کلینیک برید.اون شمارو به اتاقش دعوت میکنه تا کمی باهم صحبت کنید.

 

ماجرای سوم:صحبتی دوباره:قلبش باید نارنجی باشه.زیاد به موضوعش توجه نکردم ولی دوباره دکتر یک سوال دیگه ازتون میپرسه.بعد این ماجرا یک روز در کلینیک میگذره.

 

ماجرای چهارم:عشق حقیقی دکتر:اینجا باید قلبش قرمز باشه.مثل همیشه تو چهارشنبه برید به ساحل.اونجا صحنه ای رو میبینید که دکتر و الی درحال دعوا هستند.دکتر بهتون میگه که الی عاشقش شده در حالی که دکتر عاشق شماست(چه داستانی به پا شدo-O)اون میگه که میخواد شهر رو ترک کنه تا درمورد داروها مطالعه کنه و ازتون میپرسه که میخواید باهاش بیاید یا نه؟بهش بگید که من دنبالت میام(گزینه ی دوم)بعد اون بهتون میگه که پس هفته ی دیگه میاد و باهات هماهنگ میکنه.

 

خواستگاری:یک هفته بعد این ماجرا دکتر به خونتون میاد و ازتون خواستگاری میکنه.

 

gray

ماجرای اول:در معدن:این ماجرا هر وقتی ممکنه اتفاق بیفته.اکثرا اوایل یا اواسط بازی.برید به معدن آبشار و طبقات رو برید پایین اونوقت ممکنه گری رو در اونجا ببینید.بهش یه سنگ معدنی نقره بدید.فردای اون روز به خونتون میاد و بهتون یه گردنبند میده.

 

ماجرای دوم:یک مبتدی:این ماجرا در قلب زرد گری اتفاق میفته.بین ساعات یک ظهر و غروب در فصل پاییز از قسمت مزرعتون به جایی که به آهنگری میرسه برید.به نظر میاد گری بابت موضوعی به هم ریخته و پدربزرگش هم از دستش عصبانیه(آخر نفهمیدم فازشون چیه)

 

ماجرای سوم:ماجرای آسیاب آبی:این ماجرا برگرفته از ماجراییه که تو بک تونیچر پسرونه اتفاق میفته.قلب گری باید نارنجی باشه و باید فصل پاییز باشه و اون به خونتون میاد و ازتون میخواد که از آسیاب آبی استفاده کنه.

 

ماجرای چهارم:تصدیق:قلب گری باید قرمز باشه.برید به آهنگری و اونجا گری رو میبینید که بالاخره وسیله ای ساخت که باعث رضایت آهنگر شده(چه عجب)گری هم بابت رضایت پدربزرگش خوشحاله و میگه که همه ی اینها رو مدیون شماست.گزینه ی اول رو انتخاب کنید.

 

خواستگاری:یک هفته بعد این ماجرا گری از شما خواستگاری میکنه.

 

Kai

ماجرای اول:دعوا با پدر:قلب کای باید سبز یا زرد باشه.ساعاتی که ممکنه کای در مهمونخونه باشه به اونجا برید و میبینیدش که داره پای تلفن با پدرش حرف میزنه و دعوا میکنه.اون بهتون میگه که پدرش ازش میخواد که دکه ی کوچیکش تو مینرال رو ببنده و دیگه به اونجا برنگرده.اما کای هنوز قصد این کارو نداره.

 

ماجرای دوم:یک ملاقاتی در خونه ی شما:کای باید قلبش زرد باشه و شما هم باید خونتون کامل بزرگ شده باشه و دو تخت خواب داشته باشید.و یک روز تابستونی و بارونی این اتفاق میفته.برید به ساحل و در کمال تعجب کای رو میبینید که زیر آبه درست بغل خونه ی زاک.اون بهتون میگه که به خاطر اینکه کسی به بازارش نمیومد ناراحته و حوصلش سر رفته و ازتون میپرسه که اگه میشه مدت کوتاهی در خونتون بمونه.قبول کنید(گزینه ی اول)و بعد اون هردوتون به خونه میرید و استراحت میکنید.

 

ماجرای سوم:کابوس:درست روزی که قلب کای قرمزه شما وقتی که به خواب میرید این ماجرا رو میبینید.شما خواب میبینید که همه ی مردم شهر به جز پوپوری قصد دارن که کای رو از شهر بندازن بیرون و دیگه نزارن که اون برگرده.همون موقع کای داد میزنه که عاشق شماست.شما هم بهش بگید که عاشقشید(گزینه ی اول)که همون موقع از خواب بلند میشیدو کای رو میبینید که در اونجاست(برای یه سری دلایل عجیب)اون بهتون میگه که میخواد دکه ی خودش رو ببنده و برای یه شانس بهتر برگرده به شهر و ازتون میخواد که باهاش بیاید.شما بصورت خودکار قبول میکنید و اون بهتون میگه که برای اول پاییز آماده باشید.

 

خواستگاری:بعد این ماجرا اول پاییز کای به خونتون میاد و ازتون خواستگاری میکنه و بعد ازدواج شما از اونجا میرید.

 

Rick

ماجرای اول:محافظ مرغها:قلب ریک باید آبی یا سبز باشه و شما هم باید مرغداریتون بزرگ شده باشه و یک روز از پاییز سال اول ریک به خونتون میاد و ازتون میخواد که تا مدتی از مرغهاش مراقبت کنید(این ماجرا در نسخه ی پسرونه هم اتفاق میفته)

 

ماجرای دوم:مراقبت از مرغها:قلب ریک فکر کنم باید سبز باشه.مرغهاتون باید بیرون باشن و یکروز ریک رو میبینید که اومده به مزرعتون و میگه که خیلی خطرناکه که مرغها رو بیرون نگه میداری وقتی که ممکنه سگهای وحشی اونها رو بکشن.اما اونها لازمه بیرون باشن چون خوبه واسشون.میتونید بهش بگید که اونها اینطوری خوب تخم میزارن(گزینه ی اول)یا حتی بگید که گوشتشون خوب میشه(گزینه ی دوم)گزینه ی اول رو انتخاب کنید تا اون خوشش بیاد.

 

ماجرای سوم:دارو برای لیلیا:قلب ریک باید زرد باشه.به کلینیک برید و اونجا میبینیدش که اومده که برای مادرش دارو بخره.میتونید بهش بگید که چقدر مراقبت از مادرش سخته(گزینه ی اول)یا حتی اینکه بگید امیدوارم حالش زود خوب شه(گزینه ی دوم)بهتره گزینه ی دوم رو انتخاب کنید.

 

ماجرای چهارم:یک سگ وحشی:قلب ریک باید قرمز باشه و مرغهاتون هم باید بیرون باشن و شما هم باید به خواب برید.یعد خوابیدنتون سگ وحشی بدجنس قصد کشتن مرغهاتون رو میکنه اما ریک جلوشو میگیره اگرچه سگ وحشی ریک رو زخمی میکنه.ریک نمیخواد به کلینیک بره اما شما اصرا میکنید و باهم به کلینیک میرید.دکتر ریک رو به خاطر این ریسک سرزنش میکنه و ریک هم میگه که دکتر به موضوع مهمی اشاره نکرد اینکه وقتی کشاورز باشی جون حیوونات واست مهمه.اما بیرون از این ماجرا ریک ازتون میخواد که باهاش ازدواج کنید تا باهم مرغداری رو بگردونید.بهش بگید که اینکارو میکنید(گزینه ی دوم)ریک سورپرایز میشه ولی باز خوشحال میشه.

 

خواستگاری:یک هفته بعد ریک به خونتون میاد و ازتون خواستگاری میکنه.

 

پایان بازی

 

بعد خواستگاری هر پسر شما ازدواج کرده و بعد اون یک ماجرا نشون داده میشه و بازی تموم میشه.

در اینجا تموم اتفاقاتی که میوفته رو واستون گفتم.بعد ماجراها بازی تموم میشه و تموم شایعاتی مبنی بر اینکه نمیدونم مثلا بعد ازدواج باکای میشه به شهر رفت همش دروغه

 

پایان کلیف

کلیف به خونتون میاد و درمورد این میگه که حرفش رو تصادفی گفته و حالا میخواد که ازتون خواستگاری کنه.گزینه ی اول رو بزنید و قبول کنید بعد ازدواج داستان در باغ شرابی اتفاق میفته و همه از جمله شهردار و مانا و دوک هم اونجان و جشن میگیرن.مانا درمورد کلیف میگه که اون اولا یه آدم خجالتی و کم حرف به نظر میومد درحالی که خیلی هم دوست داشتنی و جذابه.

بعد هم کلیف به شما میگه که بهتره بریم جایی که ساکت باشه و به انبار میرید.

کلیف میگه که مانا و بقیه به خاطر ازدواج خوشحالن و اینکه اون کسی بوده که تو ساحل نجاتتون داده و اینکه وقتی میخواسته از شهر بره بیرون شما رو در آب میبینه و نجاتتون میده و دیگه یادش میره که از اونجا بره و در آخر هم به جلو میاد و میگه که نمیخواد گولتون بزنه و شما هم حرفش رو باور میکنید و اون هم میبینه که شما خوشحالید و تمام.

 

پایان دکتر

دکتر به خونتون میاد و یگه که بهتره برای رفتن آماده بشیم و ازتون همونجا خواستگاری میکنه و بعد ازدواج ماجرا از ساحل شروع میشه.زاک موقعی که از دکتر بابت جمع کردن وسایلش میپرسه به اون لحظه که شما در آب بودید اشاره میکنه.دکتر تعجب میکنه و زاک هم تعریف میکنه که شما تو آب بودین و اینکه اگه دکتر نجاتتون نمیداد شما غرق شده بودین.شما هم متعجب میشید و زاک هم میفهمه که دکتر بهتون نگفته بوده و در آخر که دکتر میگه که نمیتونستم بگم و در آخر تمام.

 

پایان گری

گری مضطرب به خونتون میاد و میگه که پدربزرگش ازش خواسته که بهتون چیزی بده و همون موقع ازتون تقاضا میکنه و بعد اون شما ازدواج میکنید.بعد اون شما به مزرعه میاین و اون میگه که حالا اینجا زندگی میکنیم و پدربزرگش هم میتونه تنها زندگی کنه.بعد اون صحنه ای رو نشون میده که آهنگر از طرف خونه ی الن میگذره و الن اون رو میبینه و باهم صحبت میکنن.الن تبریک میگه ولی آهنگر کمی ناراحته چون نمیدونه که کسی که باهاش ازدواج کرده کسیه که اون قبلا از آب نجاتش داده.اون کمی به گری حسودیش شده چون حالا متاهله.الن میخنده و میگه که گری شبیه جوونیاشه.

بعد اون دوباره تو مزرعه گری رو نشون میده که بابت ازدواجش خوشحاله.(یعنی منگل نفهمیده؟؟o-O)

 

پایان کای

کای اول پاییز میاد و ازتون خواستگاری میکنه و میگه که نمیخواد تو شهر خودشون ازدواج کنه پس همینجا ازدواج میکنید.بعد ازدواج شما تو ساحل هستید تا ازاونجا برید.اما همون موقع شما میگید که چیزی رو فراموش کردین و ساحل رو ترک میکنید.اون هم خوشحاله و باورش نمیشه که ازدواج کرده.همون موقع دوک میاد و ازش میپرسه که شنیدم نمیخوای دیگه برگردی.کای هم عصبی میشه و میگه که تو دیگه غیر این به چیز دیگه ای فکر نمیکنی؟

دوک ناراحت میگه که حالا فکر میکنه که کای آدم بدی نیست چون از زاک شنیده که شمارو نجات داده.بعد این حرف دوک شما برمیگردید و متعجب میشید که چه خبره.کای عصبی به دوک میگه که هرچیزی هم بشه تو تا الان ازم متنفر بودی و هستی و تو هم مثل پدرمی.بعد به شما میگه که من نجاتت دادم.اگرچه تو نمیدونستی و در آخر عاشقم شدی.

بعد هم به دوک میگه که ممکنه برگردن و خداحافظی میکنه.دوک هم میگه که بهتره برگردی و تمام.

 

پایان ریک

ریک بعد ماجرای مرغها به خونتون میاد و ازتون تقاضا میکنه و بعد ازدواج شما رو در مرغداری نشون میده.

ریک میگه که ما در اینجا از مرغها مراقبت میکنیم.ذرت پرورش میدیم.اگرچه از مزرعه ی تو کوچیکتره و بعدش میگه که شما رو خیلی دوست داره اون هم از اولین ملاقات و میگه که نجاتتون داده.تا اینکه لیلیا از خونه بیرون میاد و صداتون میزنه و شما هم میرید سمتش ریک میره داخل و شما کمی با لیلیا حرف میزنید و وقتی لیلیا رفت داخل شما خوشحال میشید به خاطر خونه ی جدیدتون.(ولی مزرعه بهتر بود)

 

این هم تموم ماجراهایی که بعد ازدواج رخ میده.شرمنده که نشد به صورت دیالوگ واستون بنویسم ولی امیدوارم به دردتون بخوره.راستی یه چیزی تو این بازی قابلیت سه سال وجو نداره و شما میتونید تا سال چهار هم ادامه بدین فقط به ازدواجتون بستگی داره که چه موقعی ممکنه ازدواج کنید و بازی تموم بشه.

33333333333333333333333333333333333333333

ماجراهای الهه

در اینجا همه ی ماجراهای الهه یکی هستن ولی کمی تفاوت هم دارن و در ماجرای دوم که شما باید به الهه تا ده محصول بدین وقتی از پله ها پایین بیاید پسری که قلبش نسبت به بقه بالاتره و بهتون یه شاخه گل میده.اگه کای پسریه که خیلی دوستتون داره.مطمئنا تابستون دیده میشه.

 

یه چیز عجیب دیگه ای که وجود داره اینه که در این بازی برعکس نسخه ی پسر کاپا بعد دادن خیار به شما یک توت آبی رنگ میده که به انگلیسی بهش میگنmystic berry هنوز درمورد تاثیرش چیزی نمیدونم ولی هرچی که هست جالب به نظر میاد.(در نسخه ی friends of mineral town این میوه یک قابلیت دیگه داره)

 

جشن های بازی و تفاوتشون در نسخه ی پسر و دختر

همونطور که گفتم بیشتر جشنها در این نسخه با نسخه ی پسر فرق داره و حالا اینجا تفاوت ها رو واستون میگم و اینکه باید توهر جشن چیکار کنید.

 

جشن های بهاری

 

اول بهار/جشن سال نو

شما در اول بازی نمیتونید در این جشن شرکت کنید.اما سال دوم به بعد میتونید.تو این روز دو جشن وجود داره یه جشن داخل مهمونخونه که در اون همه ی مردم به جز پسر دخترای جوون در اون حضور دارن و شما در اون میتونید نوشیدنی های خوشمزه بخورید تا جایی که از هوش میرید.و یک جشن دیگه هم که داخل میدون شهر که همه ی جوون ها در اونجا حضور دارن و شما میتونید در اونجا برقصید.

در نسخه ی پسر شما میتونید از دختری که میخواین بخواین که باهاتون برقصه و در نسخه ی دختر شما باید با پسری که میخواید حرف بزنید تا ازتون تقاضای رقص کنه(حواستون باشه اگه قبول نکنید دیگه نمیتونید با اون پسر برقصید پس مراقب باشید)

 

هشتم بهار/جشن الهه

در این جشن هم دخترها لباس های فاخر گلدار میپوشن و برای جشن بهار میرقصن.در نسخه ی پسر شما باید یک روز قبل با دختری که میخواید حرف بزنید و اون هم فردا میاد تا باهم به جشن برید ولی در نسخه ی دختر کمی تفاوت داره.در نسخه ی دختر شما هم  میتونید با دخترهای دیگه برقصید.یک روز قبل جشن نجار به خونه ی شما میاد و به شما لباس همسر مرحومش رو بهتون میده و میگه که اگه دخترش هم زنده بود شاید این رو میپوشید.بعد اون شما میتونید تو هشتم بهار بازدن روی صندوق صورتی لباستون رو عوض کنید و یادتون باشه تا لباس نپوشید نمیتونید شرکت کنید.برای شرکت کردن با پسری که دوست دارید باید یک روز قبل از جشن ساعت دوازده در مزرعه منتظر باشید اونوقت پسری که قلبش بالاتره به اونجا میاد و میخواد که به همراه شما در جشن فردا شرکت کنه قبول کنید تا بتونید با اون پسر در جشن شرکت کنید.کای نمیتونه شرکت کنه چون فقط تابستونا بیاد.

 

چهاردهم بهار/جشن تشکر بهاری

تو این روز پسرا به دخترا کلوچه میدن در نسخه ی پسر شما باید به دختری که میخواید کلوچه بدین و در نسخه ی دختر هم پسری که در چهاردهم زمستون بهش شکلات دادین بهتون کلوچه میده(اون کلوچه رو به صورت کادو شده میده و برای باز کردنش لازمه یخچال داشته باشید.برید سمت یخچال و سعی کنید کادو رو در یخچال بزارید اونوقت پیام میاد که بسته رو باز کنیم یا نه قبول کنید و اونوقت کلوچه هاتون باز میشن)

 

هجدهم بهار/مسابقات اسب سواری

این روز مسابقات اسب سواریه که شما میتونید در اون شرکت کنید و مدال جمع کنید و یا حتی اسبتون رو بزرگ کنید و رقابت کنید.فقط در نسخه ی دختر یک مسابقه ی اسب سواری دیگه هم در بیست و پنجم پاییز وجود داره.

 

بیست و دوم بهار/مسابقات آشپزی

این مسابقات هم که مختص آشپزیه و بهترین غذا برنده میشه.در نسخه ی دختر برعکس پسر لیلیا هم در این جشن شرکت میکنه.

 

جشن های تابستونی

 

اول تابستون/مسابقات بازگشایی

در این جشن شما میتونید در مسابقات شنا شرکت کنید و جایزه ببرید.

در نسخه ی پسر تنها گری-کای-jeff-هریس پسر شهردار-دکتر شرکت میکنن ولی در نسخه ی دختر هرسال افراد عوض میشن.

سال اول:kai-ann-elli-gray-doctor

سال دوم:kai-popuri-karen-jeff-harris

سال سوم:popuri-karen-ann-elli-mary

از سال چهارم هم افراد به ترتیب سالهای قبل تکرار میشن.

 

هفتم تابستون/مبارزه ی مرغها

در این جشن مرغ شما میتونه با مرغهای دیگه رقابت کنه و برنده بشه و تخم طلا بزاره.واسه بردن باید قلب مرغتون بالا باشه و دقتتون کامل باشه.

 

دوازده تابستون/جشن گوجه ها

در این جشن یک تیم از چهار تیم رو انتخاب کنید و با بقیه رقابت کنید تا پیروز بشید.فقط حواستون باشه گوجه ای نشید.

 

بیستم تابستون/مسابقات گاوها

فقط گاوهای بالغ شرکت میکنن و گاوی که سالم باشه و قلبش بالا باشه برنده میشه و بعد بردن شیر طلا میده.

 

بیست و چهارم تابستون/نمایش آتش بازی

سر ساعت شش شب به ساحل برید و اونجا با پسری که میخواید صحبت کنید تا شما رو برای دیدن نمایش دعوت کنه.

 

جشن های پاییزی

 

سوم پاییز/جشن موسیقی

تو این جشن هم شما با بقیه شرکت میکنید و آهنگ میزنید.برای اینکه شرکت کنید روز قبل به کارتر کشیش کلیسا بگید که میخواید شرکت کنید و روز بعدش سر ساعت شیش به کلیسا برید و آهنگ بزنید.(حواستون باشه دیر نکنید وگرنه نمیتونید شرکت کنید)

 

نهم پاییز/جشن برداشت

در این جشن مردم شرکت میکنن و در دیگ بزرگ مواد خوردنی میندازن با خودتون خوردنی تازه ببرید و در دیگ بندارین تا بتونید با بقیه غذا بخورید(یه وقت عسل یا چوب و قارچ سمی و مواد خراب نندازید وگرنه غذا خراب میشه)

 

سیزدهم پاییز/روز ماه کامل

ساعت شیش شب به کوه برید تا کسی که قلبشش بالاتر هست رو ببینید و باهم ماه رو تماشا کنیدو

در نسخه ی پسر شما کافیه فقط برید بالای کوه و موقع دیدن ماه دختر مورد نظر بهتون یک غذای مخصوص میده که بهش میگن خمیر گرد شده ی جشن ماه.

در نسخه ی دختر هم میتونید اینطوری شرکت کنید ولی اگه آشپزخونه دارید باید اینکار رو انجام بدین.برید به سوپرمارکت و لوازم مخصوص پختن خمیر ماه رو بخرید(فقط برید جلوی میز جف و ازش بخرید)خوشبختانه نیازی به لوازم آشپزخونه نیست و شما میتونید راحت این غذارو بپزید و در کیفتون بزارید و به کوه برید و موقع دیدن ماه غذا رو به پسر مورد نظر میدین.(باز هم میگم کای نمیتونه تو جشنای بیرون تابستون شرکت کنه.)

 

بیست و یکم/مسابقات گوسفندها

این جشن هم مثل مسابقات گاوهاست.فقط باید گوسفندتون قلبش بالا باشه و بالغ و پشماشو نزده باشید.

 

جشن های زمستونی

 

دهم زمستون/مسابقات سگ

در این جشن شما میتونید با سگتون شرکت کنید و مسابقه بدین.باسگتون کار کنید و توب بازی کنید تا قدرتش بره بالا.

 

چهاردهم زمستون/جشن تشکر زمستونی یا همون ولنتاین

در این روز هم دخترها به پسرها شکلات یا کیک شکلاتی هدیه میدن.در این روز با جف صحبت کنید و اون بهتون شکلات میده و اون رو به پسر مورد علاقتون بدین تا سال بعد بهتون کلوچه بده.

 

بیست و چهارم زمستون/شب ستاره ها

این روز هم روز خوبیه تا یه شب رومانتیک رو با عشقتون بگذرونید.

در نسخه ی پسر با دختر مورد علاقتون حرف بزنید و اون هم بهتون میگه که فردا به خونش بیاین تا با هم جشن بگیرید.

در نسخه ی دختر اوضاع کمی فرق داره.یک روز قبل از جشن به سوپرمارکت برید و از یک دعوتنامه بخرید و اون رو به پسری که دوست دارید بدین و در روز اصلی در مزرعه منتظر بمونید تا بیاد.فقط قبلش کمی خوردنی تو کیفتون داشته باشید.(شراب و نون هم میتونه کافی باشه)

 

سی زمستون/جشن پایان سال

برای این جشن کافیه فقط تا بامداد صبر کنید و به کوه برید و با مردم طلوع آفتاب سال نو رو تماشا کنید.

 

در اینجا هم طرز تهیه ی تمامی غذاها رو واستون گذاشتم که در بین اونها طرز تهیه ی پودینگ هم اومده که فقط در نسخه ی دختر پخته میشن.امیدوارم به کارتون بیاد.

 

Apple Jam        : Apple, pot, Sugar

Apple pie        : Butter, Egg, Flour, Apple, Pot, Oven, Knife, Sugar,

Rolling pin

Bamboo Rice      : Bamboo Shoot, Rice ball

Boiled Chikuzen  : Bamboo Shoot, Mushroom, Carrot, Ketchup, Honey,

Fish, Sugar, Knife, Pot

Boiled egg       : Egg, Pot

Butter           : Milk, Mixer

Cake             : Flour, Sugar, Egg, Oven, Butter, Salt

Cheese Cake      : Cheese, Milk, Egg, Whisk, Pot, Oven, Sugar

Cheese Fondue    : Cheese, Bread, Pot

Chirashi Sushi   : Scrambled egg, Rice Ball, Sashimi, Knife, Vinegar

Chocolate Cake   : Chocolate, Egg, Butter, Flour, Whisk, Sugar, Oven

Chocolate Cookies: Flour, Butter, Egg, Chocolate, Rolling pin, Oven,

Sugar

Cookies          : Flour, Butter, Egg, Oven, Rolling pin, Sugar

Curry Noodles    : Curry Powder, Noodles, Pot

Curry Rice       : Curry powder, Rice ball, Pot

Dinner Roll      : Bread, Butter

French Fries     : Potato, Oil, Knife, Frying pan

French Toast     : Egg, Milk, Sugar, Bread, Marmalade, Butter, Jam,

Ice cream        : Honey, Oil, Frying pan

Fried Noodles    : Oil, Noodles, Frying Pan

Fried Rice       : Rice, Oil, Frying pan

Fruit Juice      : Apple/Pineapple/Strawberry/Wild grapes, Mixer,

Sugar

Fruit Latte      : Milk, Apple, Pineapple, Wild grapes, Mixer

Grape Jam        : Wild grape, Pot, Sugar

Greens           : Spinach, Pot, Soy sauce

Grilled Fish     : Medium/Large Fish, knife

Happy Eggplant   : Eggplant, Miso, Soy Sauce, Sugar

Hot milk         : Milk, Pot

Ice Cream        : Milk, Egg, Whisk, Pot, Sugar

Jam Bun          : Bread, Apple Jam, Grape Jam

Ketchup          : Tomato, Onion, Mixer, Salt, Sugar

Miso Soup        : Pot, Miso, vinegar

Marmalade        : Orange Cup, Sugar, Oven

Mayonaisse(S)    : Egg(Normal), Oil, Whisk, Vinegar

Mayonaisse(M)    : Egg(Good), Oil, Whisk, Vinegar

Mayonaisse(L)    : Egg(Excelent). Oil, Whisk, Vinegar

Mayonaisse(G)    : Egg(Golden). Oil, Whisk, Vinegar

Mixed Juice      : Apple, Carrot, Cucumber, Pineapple, Strawberry,

Wild Grapes, Mixer

Mixed Latte      : Milk, Mixed Juice

Mushroom Rice    : Mushroom, Rice ball

Noodles          : Flour, Knife, Pot, Rolling Pin

Omelet           : Egg, Milk, Oil, Frying pan

Omelet rice      : Rice, Oil, Egg, Frying pan

Pickled Turnips  : Turnips, Knife, Vinegar

Pickles          : Cucumber, Salt

Pizza            : Cheese, Flour, Ketchup, Oven, Rolling pin

Popcorn          : Corn, Frying pan

Pudding          : Milk, Egg, Sugar, Pot, Oven

Pumpkin Pudding  : Milk, Pumpkin, Egg, Oven, Sugar

Raisin Bread     : Bread, Wild Grapes

Relaxation tea   : Tea leaves, Pot

Roasted Potatoes : Sweet Potatoes, Small stone, Sugar, Salt, oven

Salad            : Cucumber, Cabage, Carrot, Tomato, Knife

Sandwich         : Bread, Cucumber, Tomato, Boiled egg, Knife

Sashimi          : Medium/Large fish, Frying pan

Scrambled Egg    : Egg, Oil, Frying pan

Stew             : Flour, Milk, Pot, Salt

Stir Fry         : Oil,cabbage, Knife, Frying pan, Soy Sauce

Strawberry Jam   : Strawberry, Pot, Sugar

Strawberry Milk  : Milk, Strawberry, Milk, Mixer

Sushi            : Rice balls, Sashimi, Vinegar

Sweet Potato     : Sweet Potato, Oven, Salt, Stone, Sugar

Tempura          : Flour, Egg, Oil, Frying pan

Tempura Noodles  : Tempura, Noodles, Pot

Tomato Juice     : Tomato, Mixer

Truffle Rice     : Rice ball, Truffle

Vegetable Juice  : Cabbage/Carrot/Cucumber, Mixer

Vegetable Latte  : Milk, Cabbage, Carrot, Cucumber, Mixer

Vegetable Pancake: Flour, Egg, Oil, Cabbage, Frying pan, Knife

 

دوستان من این هم تمامی تفاوت هایی که بین این دو ورژن وجود داشت و تمامی راهنماش که امیدوارم به کارتون بیاد.

یادتون باشه کپی بدون ذکر منبع حرام است.

باتشکر:mahdi_RS




برچسب ها : راهنمای بازی نسخه ی دخترونه back to nature , هاروست مون , harvestmoon , harvestmoon girl , دختر هاروست مون , backtonature ,
بازدید : 5527
[ پنجشنبه 03 تیر 1395 ] [ 23:37 ] [ نویسنده : mahdi-rs ] | نظرات (3)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
این نظر توسط آنا در تاریخ 1398/05/12 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

کد چیت بازی هاروست مون نسخه دخترشو از کجا بیارم؟

این نظر توسط مهرناز در تاریخ 1396/04/11 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

مرسی از اطلاعات جامع و کاملتون
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1395/05/11 و 9:31 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود.
ممنونشکلک
پاسخ : خواهش میکنم شکلک